香港睇醫生網首頁
[ 會員#30678 ] Percy

焦慮症藥物冇效

病患者女 - 23歲

本身因為焦慮症,同埋要presentation 個陣有啲社交焦慮。
醫生本身開過SERTRALINE TABLET 50MG 2粒/日
NALION 0.5MG presentation 前食,但係食完冇效,presentation 個陣都係全身震晒咁。
之後轉左AKAMON 3MG/1粒+ PROPRANOLOL HCL 10MG/1粒,係presentation個陣食,但係試食過一次,係台下聽人present,就算食完都係心跳快過平時,同埋緊張,驚下次到我嘅時候都係會震晒咁,想問仲可唔可以加大劑量?
Percy 你好:

多謝你嘅提問。Sertraline 最高劑量是每天200mg,你可以同你的醫生討論。另外,如果你選擇血清素藥的話,對於社交焦慮,有更強效的選擇。不過,Sertraline對女士懷孕及餵哺母乳,是比較安全的。

除咗短效鎮靜劑之外,亦可以考慮加上心理治療,學習一些應對社交的方法,增加自己的信心,改變令焦慮揮之不去的壞習慣,從而減少擔憂。

希望幫到你。祝 安好。

汪醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved