香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Dicky

搭橋手術

病患者男 - 52歲

做咗通波仔手術,約半年後二條支架其中一條再塞咗,醫院已經放咗波仔通返,但建議做搭橋手術。請問呢個情況係咪一定要做搭橋?如果做,可唔可以做微創搭橋?謝謝
Dicky,你好.
如果通完波仔之後血管塞返,成功再次做通波仔放完支架之後,一般情況唔需要做搭橋手術,有可能出現嘅情況,其一可能是通波仔未成功;其二可能是血管未能成功放置支架,只係暫時用波仔通開作權宜之計,直至完成搭橋手術才能一勞永逸,所以最重要就是問清楚心臟科醫生,現在心血管狀況如何?到底血管真的通返還是未完成?還有幾多條血管需要處理?微創搭橋依然需要做開胸手術不過範圍縮小,不用鋸開撐開胸骨,不用停頓心臟和用人工心肺代替功能,如果只將前降支接駁到左乳頭動脈的話,可以考慮做微創搭橋手術。微創冠狀動脈直接繞道手術(MIDCAB)。
需要在左乳附近打開一個垂直或水平的小切口,並可能需要移除橫越在心臟之上的一小段肋骨,心臟因而可從此小開口處暴露出來。
較不疼痛、復原時間較短。

高國進醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved