香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Hy

懷疑自己有驚恐症

病患者男 - 29歲

有幾日我心口痛,咁我有買保險,本身約左20/3去檢查心口的,然後我媽叫我去醫院睇下,唔想等咁耐,落樓行兩步,就開始,暈,暈果種感覺係心口好大壓迫感,好似就黎暈低,感覺就好想掙扎,好想走,離開呢個地方,去到醫院血壓同心跳都高同快,上壓17幾,心跳13幾,但照過心臟結構,照過心電圖,抽過血,全部一切正常,佢叫我出院,到第二日,又係咁樣,我又再度入醫院又係一切正常,然後我轉去私家醫院,再驗同一樣既野,又係正常,我上網睇過我既症狀,同驚恐突襲好似,一開始就係呼吸困難,然後個頭就開始痺,然後到心口好大壓迫感,就覺得自己就黎死同就黎暈低咁樣,之後有兩日訓醒果下個人好驚,但唔知驚咩,成日都好想有人陪,驚自己有咩事冇人救,同埋係屋企冇野,一知出街就心跳好快,一落到街就好似好暈咁,即刻想返屋企咁樣
感謝你的查詢。根據你的形容,你的情況與驚恐突襲 (Panic attack) 吻合。一般來說驚恐突襲後,驚慌的感覺不會完全消失。有些個案會出現"預計性焦慮"(Anticipatory Anxiety),即持續地擔心會有下一次的驚恐突襲。這些預計性焦慮會增加患者的心理壓力,構成一個惡性循環,更易誘發驚恐突襲。有些重複發作的個案,甚至會因此害怕出門,害怕在特定的環境出現驚恐突襲,醫學上稱之為廣場恐懼症 (Agoraphobia)。
從你的形容,驚恐突襲已經對你的生活構成不少的影響,建議你及早求醫,並安排合適的治療。及早的介入,有利於減少驚恐發作的嚴重程度及次數,亦有助於控制預計性焦慮。
希望以上的資訊可以幫助你更了解驚恐突襲或驚恐症的情況,祝你早日康復。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved