香港睇醫生網首頁
[ 會員#29954 ] Fai sunny

長期失眠

病患者男 - 45歲

我一直都有食啲安眠藥幫助睡覺,都有成十年有多,因為一開始返輪班工作,出現時差,同早上經常瞓唔到,引致身體出現頭暈頭痛。故此從那事就開始有食安眠藥習慣。直至到今年我覺得如唔食一日都好似好辛苦,全晚瞓唔到,晚上就好驚瞓唔到。好驚晚上要瞓,但成晚最终無瞓,所以返工好辛苦,又暈又嘔,加上一聽到有其他人講嘢好大聲就會比較易發奴及成日胃痛。好辛苦,醫生我有無咩病?

Thanks
SUNNY Fai
Sunny 你好,
失眠是非常常見的症狀。 我們診症時 ,最重要是找出失眠的原因, 另外評估會否有伴隨的 情緒問題 , 因為很多失眠與焦慮有關。 服用安眠藥可能暫時改善 睡眠, 但很多人會對安眠藥有耐藥性 , 亦會造成成癮 , 一沒有藥就會非常焦慮不安, 變相更加瞓唔到 , 造成 惡性循環。 建議你盡快找尋精神科醫生作全面的評估 , 要知道失眠是可以治療的。

劉醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved