香港睇醫生網首頁
[ 會員#18835 ] Andy

應否繼續用keytruda進行鼻咽癌的免疫治療?

病患者女 - 70歲

本人的媽媽鼻咽癌已擴散至骨及肝,經化療後,去年10月嘗試轉用keytruda進行免疫治療,靜脈點滴三星期一針,至今兩個多月共完成4針的靜脈點滴,4針後超聲波顯示肝臟的腫瘤變化不大,請問這狀況顯示keytruda有沒有療效呢?應否繼續用keytruda進行治療呢?未來的治療方案應該如何安排呢?
Andy 你好:
1. 首先我想了解咗媽咪 PDL1嘅指標是否高?
2. 之前試過幾多種嘅化療? 有邊啲嘅組合?

因為用免疫療法Keytruda , 有時候未必像化療一樣即是見到效果, 可能要等上兩個月嘅情況才會見效, 除咗喺超聲波上面觀察腫瘤嘅size, 另一個方法就係抽血验癌指數EBV DNA 觀察病情是否對治療有成效。

有陣時做免疫療法,Inmunecheckpoint inhibitors 包括keytruda, 佢會令到白血球細胞進入腫瘤進行攻擊, 睇影像上腫瘤好似size大咗, 但實際上個腫瘤係對治療有成效, 所以除咗喺影像素描作評估 ,建議抽癌指數一同作比較。

我自己曾有一個病人pdl1嘅指標係陽性, 用了Keytruda和化療一同使用, 可惜效果未如理想, 但之後再改用雙面疫治療, 腫瘤立刻見效, 所以每個人嘅情況都有唔同, pdl1嘅指標可以幫我哋推算效果, 但有陣時也有例外嘅情況。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved