香港睇醫生網首頁
[ 會員#22153 ] kwong man li

牙齦也開始萎縮和鬆落

陳醫生,你好,本人今年57歳,2003年已有牙周病,當年上顎門牙已鬆落,撥掉並做咗牙橋,(磨細兩隻好牙)前年開始右邊支撐牙橋隻牙嘅牙齦開始萎縮,如今已相當嚴重,同時已鬆脫得厲害,而我左邊支撐牙橋隻牙嘅牙齦也開始萎縮和鬆落,同時,因牙周病我上顎兩邊啲大牙已脫落曬!上顎只剩下五隻牙齒!但都有小小鬆!不知醫生有什麽意見給我!我本身想做活動牙托。
恭喜發財身體健康,

牙周病會不斷令支撐牙齒的骨頭流失,導致甩牙,你這個個案我有以下建議:
1. 先找相熟的牙科醫生,拍攝X光 並且 檢查剩餘牙齒的狀況。因為牙周病多數影響全口的牙齒。需要控制了牙周病,確保牙齒健康,再開始考慮替補缺失的牙齒。
2.缺失的牙齒,可以考慮使用 活動牙托 或 植牙 的選項,但需要因應牙齒的狀態 才能確定。


祝你虎年順利

感謝

陳澔賢牙科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved