香港睇醫生網首頁
[ 會員#28503 ] Teresa

請問我係咪驚恐症?

病患者女 - 36歲

張醫生你好,上星期五買餸時唔知係咪太焗,心跳快同大力又抖唔到氣,飛的返家,第二朝早都有少少唔舒服,就去左睇仁安門診,醫生就叫我入院檢查,好彩一切正常,醫生話我應該係緊張,焦慮
早排仔仔唔舒服,我都知自己情緒有少少野,因為佢返左學我個心好唔知點咁,但佢好返晒我就諗住無野,點知會突然咁...

醫生開左減慢心跳同鎮定劑我食,因為我覺得跳得大力唔舒服,但我無食,因為我檢查完知道正常就盡量唔想食藥,想自己堅強d,但回到家呢段時間都仲有跳得大力嘅情況,醫生請問我需要睇情緒病嘛?
Teresa 你好,你那一次突然間心跳加快,透不過氣,要立即去看醫生應該是驚恐突襲!
而近來仔仔唔舒服,而你又有驚恐突襲發作。
有可能是驚恐症,但亦有可能是焦慮症加上間中驚恐突襲!我建議你去搵一個醫生做一個評估看看是那一個病徵,以對症下藥。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved