香港睇醫生網首頁
[ 會員#20500 ] Jack

廣泛焦慮症和驚恐症

病患者男 - 38歲

我從去年2月第一次,突然在火車上突然呼吸困難,胃頂住,心跳好快,胸背痛。朋友幫我call白車,送到醫院,抽血,照肺,心電圖全部正常。自此之後就間吾中發作,上網睇左好多資料才發覺自己患上驚恐症,未有服用任何藥物,不過今日又在開會期間突然發作。

到10月6日搵普通科醫生講述我既情況,佢開左Efexor 37.5mg,第二日食完之後,同佢講食左d藥發作,佢話無理由架,d藥效吾會甘快發出,最快要一個星期,我問佢可吾可以換藥,佢話呢隻比普通血清素藥新,普通血清素藥要食一個月先見效,呢隻一個星期就見效係新一代藥,佢話我可能太過緊張所以發作,叫我食左一個星期先。

食左一個星期藥去覆診,仲係間中有心跳快,驚恐既感覺,佢話要加藥量,之前食37.5mg,而家要食75mg,佢話我甘大隻照計都要食多少少,37.5mg係starting dose.

現在服食Efexor 75mg, 食完之後有嗜睡,頭暈等情況,請問一下醫生是不是副作用,而家總共服藥約10天,是否應該轉藥呢?
Jack你好,

這種藥物是第二線藥物,因為它藥性較強,可能引起的副作用在某些病人身上亦較厲害。而你開始服這藥後便出現不適,時間性上很有可能是這藥引起的副作用。

但要注意這藥不能突然停服,因為此藥的戒斷症狀相對厲害。

驚恐症和焦慮症本身已使患者身心疲累,現在的副作用可謂使你百上加斤。這類患者適宜比較溫柔地用藥。

如果病情一直不理想,便建議找專科醫生跟進。

何浩賢醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved