香港睇醫生網首頁
[ 會員#13243 ] Toba

肝酵素同血糖有無直接關係?

肝酵素高, 因為脂肪肝, 剛剛又測到我血糖踏正中間,
我係近乎唔接觸糖份的, 汽水, 糖, 通通唔鍾意..
想問, 兩個指素有無直接關係?
另外, 肝酵素, 醫生話同膽固醇藥有關..(我已証實, 高血壓, 肝酵素高, 膽固醇高), 搞到現在連膽固醇藥都無食, 我好似咩指素都高咁, 全部有關連嗎?
唉....高血壓有藥食, 已經穩定, 但一唔食又高返....
我現在咁情況, 算唔算危險? 要一世食藥嗎?
多謝 Toba 訪客提問。肝酵素和血糖沒有直接關係,但血糖偏高,可以導致脂肪肝,這便可能間接地引起肝酵素升高。
膽固醇藥可以使肝酵素上升,但不是肝酵素超標的主因,脂肪肝才是常見的禍首。所以如果有須要吃膽固醇藥的話,就不可因為擔心肝酵素升高而不吃藥。如果停了膽固醇藥而肝酵素沒有下降,就表示和藥物無關。另外如肝酵素升高是膽固醇藥引起,在繼續服藥情況下,肝酵素多數是會逐步自行降低的。
你目前情形,並不嚴重,但須長期服藥。高血壓是慢性病,不可自己停藥,是要有心理準備須吃一世藥的,

黎錫滔醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved