香港睇醫生網首頁
[ 會員#29930 ] Ling

肝硬化患者,CT 照到有陰影

病患者男 - 65歲

家人65歲,20年前已發現是乙肝肝硬化患者,一直有公立覆診及食抗病毒藥,今年3月CT contrast照肚,偶然發現了肝有一個影(report節錄:1.3cm enhancing nodule, cannot be fully characterized),7月恒常有個腹部超聲波,就話detect唔番呢粒嘢,再安排嚟緊12月尾follow-up CT liver. 因患者本身有肝硬化,我本人就擔心有機會係HCC,雖然7月搵唔番粒嘢,上網睇有肝硬化嘅肝,照超聲波係會難啲睇到啲腫瘤,應否等到12月才再照CT?會否太遲呢?
Ling,

如果CT見到肝有一個影,最好做磁力共振MRI去確定這個影的性質, MRI scan比CT scan更加準確判斷這個影是否一個早期肝癌。

潘冬平醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved