香港睇醫生網首頁
[ 會員#29157 ] cindy

杜牙根後痛

病患者女

之前大牙有裂 ,所以去牙髓科做了杜牙根. 杜完之後食野會痛,但食軟的食物就冇痛. 之後醫生話裂痕可能已去到牙根,
現在還未做牙套, 想知如做牙套包住隻牙,d細菌會唔會沿著裂縫走而引起其他感染? 同埋用左牙套會減少七至八成的咬合力,係唔係會令咬食物時冇咁痛?
您好,在文字對答中我們較難了解您的牙齒狀況。但裂牙來講我們是難以用肉眼判斷牙齒的裂痕情況。如果要達到臨床精準的診斷通常要用到牙科專用顯微鏡來判斷裂痕的深淺。一般而言,裂牙在冠上牙套後就能抵擋相當咬合壓力,從而希望減低對牙齒/裂縫造成的直接壓力及影響。但如果牙齒受損比較嚴重,或者裂痕更深,牙齒對壓力可能也有一定的感覺。甚至有些裂牙即使做了根管治療和牙套,裂痕都仍有繼續加深裂開的情況。建議您可以跟隨現有醫生治療方案先完成整體治療後再觀察。希望你早日康復。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved