香港睇醫生網首頁
[ 會員#28046 ] Stephanie

好似喺夢入面生活

病患者女 - 21歲

醫生您好,18年嘅時候我讀緊中五,吾知係米因為學業上嘅壓力,身體愈黎愈攰,注意力同記憶力差左好多,做咩都提吾起勁,果時覺得自已係懶。去到就快升中六嘅暑假,有兩日玩得好開心之後,朋友探親全部都吾喺香港,而我同屋企人關係吾差但溝通都吾多。因為個人真係乜野都吾想做,整個暑假就日日喺間房到用手機睇下片。結果有日訓醒,我發現自已睇到嘅世界好吾真實,空間感好奇怪,果時好驚嚇到狂喊,我淨係同朋友講左冇同屋企人講,經濟狀況都吾好,以為個病會自已好翻。而事實係,到左今年,我每分每秒依然好似喺夢入面生活緊。呢幾年之間亦發生左吾少嘅事,個病真係令我好難去社交、工作同處理學業,我對自已將來冇曬希望,好無助。以前仲會反覆咁質問自已係米“諗多左咋”,“根本冇吾真實”。到依家已經習慣咗,我已經吾係好記得“真實”嘅感覺係點。仲有,我嘅情緒、對周遭環境嘅反應都變得好吾正常…有試過求醫,經歷吾太愉快,吾敢再去。最後診斷係抑鬱同焦慮,但冇講係咩程度,亦冇理我“不真實感”,呢個對我黎講好困擾嘅問題。希望醫生可以俾到意見我,之後會再求醫…
你好,謝謝你的查詢。

明白你因為身體狀態而感到擔憂,因此你選擇求助,你做的很好。

你所形容的情況,有可能是屬於臨床上我們稱為「現實解體」(Derealisation)的情況。這是我們的大腦應對過多壓力的其中一種方式,而每個患者呈現的症狀可能會有所不同,有些人有一種行為、感受或想法是置身於自己之外的感覺、有些人覺得周圍的世界是不真實和虛幻的、周圍的人和事可能看起來“毫無生氣”或“模糊不清”、還有 感覺與周圍的世界脫節等等。而醫學上發現有些情況與解離性障礙有關,例如創傷後應激障礙 (PTSD)、焦慮和驚恐、飲食失調、強迫症 等等,患者也可能同時有睡眠問題。

根據你的描述,你曾經被診斷出有抑鬱症和焦慮症,不排除與你出現解離性障礙症狀有關,不過當然最終的結果,亦是需要作一個詳細的臨床評估才能有更全面的診斷和結論。 建議你可以問始為自己的情況作一個詳細的記錄,例如不真實的感覺出現時,是否還伴有其他抑鬱症和焦慮症症狀出現?而且通常是在哪一個時間點出現?這些記錄有助你的主診醫生更加了解你的情況,更好的安排治療。

在此希望你保持積極心態,不要放棄求醫。如果得到合適的醫治,大部分患者都會在焦慮和抑鬱症狀緩解後一段時間內康復過來。

祝 早日康復
梁 醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved