香港睇醫生網首頁
[ 會員#25884 ] Hope

家人思覺失調

病患者女 - 38歲

你好。家姐情況係不願意沖涼和去洗手間,因為佢覺得有人係度監控佢。同時都唔飲,唔食等佢自己可以唔使去洗手間。已經檢查晒屋企,監控嗰方面應該唔存在。之前有搵過一個醫生,但係佢話如果佢唔願意自己黎都冇辦法。家姐性格一向都比較有主見,我哋建議佢睇醫生及家人因為擔心佢而喊,佢都認為只係我哋覺得佢有問題。請問有咩方法可以幫我到我哋?
你好Hope,謝謝你的查詢。
家姐的情況實在令人擔心, 雖然文字上沒有提及有自殘的行為, 但唔飲唔食唔沖涼自理疏忽等情況對自身健康也會構成威脅的。 不肯就醫是思覺失調的病人常見的問題, 反映她的病識感甚差。 這個情況看來很大機會需要入院治療才能處理, 事實上醫院管理局有外展精神科服務, 並與各社區設置的精神健康社區綜合中心有緊密聯繫 , 詳情你可以向中心的社工查詢。 如果家姐有自殘, 暴力或身體有不適等危急情況, 建議還是報警把家姐送去急症室作進一步的治療。

祝家姐 早日康復!

劉醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved