香港睇醫生網首頁
[ 會員#25268 ] Gary

心血管ct

病患者男 - 38歲

你好 我幾個月前照過心血管ct, 請問 輻射量多唔多 同埋 佢第一次 照 好似冇打顯影 好似唔清楚, 跟住之後 打顯影劑再照 都係唔清楚, 第三次 再打 顯影劑 再照 先至得 係咪即係代表我吸收咗三次輻射 份量!?
Gary 你好,現時照心血管CT的輻射量大概有2-4 millisievert, 相等於一個Mammogram, 或200至400張肺片,1/2至1/5張腹部CT,或4程由香港飛去倫敦的輻射量。我地每日都會不停咁吸收輻射。我地嘅枕邊人會放0.05microsievert 輻射俾我地,食蕉都會接受0.1microsievert輻射。一名核電廠工人每年可以接受50 millisievert輻射量。同時,接受輻射多少與病人肥胖、年紀、照射面積、CT機有否減省輻射機能有關。在報告中你可能會發現你當日接受輻射的多寡。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved