香港睇醫生網首頁
[ 會員#22660 ] Jessica

杜牙根後不適

病患者女 - 30-40歲

在9月頭既時候完成左杜牙根
落埋牙柱
到呢家仲會有不適,去睇過牙髓科醫生,照過x-ray話無發炎
佢話似係我牙肉發炎影响
我就有用牙線既,都覺得果個位用牙線時會怨痛怨痛咁
但無血
平時用條脷去頂隻牙都會有少少「怨」
咁我就仲未做牙套
驚唔知係咪之前杜得唔好
但好似如果一直唔做牙套又唔係幾好
咬野都要就住
真係唔知點好
我已經晚晚用牙線,用埋漱口水
都仲係爭啲,啲牙肉
咁所以唔知係咪牙肉發炎影响
想問下我呢家應該點做?
X-ray係咪會有睇唔到既發炎地方?
你好! 關於杜牙根後不適問題,需要臨床檢查了解杜牙根的牙齒情況,才能判斷該牙齒發生的問題。因為杜牙根之前和之後的牙齒情況,甚至是杜牙根的原因,也會很影響杜牙根的成功率,以及杜牙根後牙齒的反應。在某些情況下,杜牙根後的反應可能未必百分百如理想。
一般來說,如果在X光片或臨床判斷中,沒有發現很大的問題,而牙齒的不適亦未有對生活構成太大的影響,會建議先觀察3至6個月,然後再作跟進檢查。一般會建議在牙齒沒有不適的情況下才做牙套。然而,如果牙齒帶來強烈的不適,牙醫可能會評估是否要重做杜牙根,或是打開牙齒檢查內裡是否有異樣,如牙齒隱裂,因而對壓力會有不適;或是牙齒的裂痕會否太深,因此在杜牙根後仍然不能承受壓力。

此外,由於為你做杜牙根的牙醫會最清楚你牙齒需要杜牙根的原因和情況,所以可以考慮回去該診所,讓你的牙醫再次檢查牙齒,並諮詢意見。你亦可以預約其他牙醫再作臨床檢查,尋求第二意見參考。祝你的牙齒早日回復舒適!

陳思昕牙醫
荃灣牙醫 / 尖沙咀牙醫
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved