香港睇醫生網首頁
[ 會員#19446 ] kit chow

喉嚨,口腔

病患者女 - 34歲

問題影響了成年,時好時壞,一時好嚴重對個人好困擾,病徵喉嚨同舌經常感到那那地又似針吉條舌,同有d氣體勇上黎喉嚨度那住,影響呼吸唔暢順鼻子好似唔識抖氣要用好大力才呼吸到,又會影響心跳加快心律好唔正常另到個人好緊張。

胸口 背覺得脹痛感好似好多空氣賬住個胸口咁排唔到出黎,一時個口腔勁干喉嚨經常覺得有野頂住喉嚨下巴位吞食唔到野,一時又好多口水分泌好多,要不停 吞口水耳仔會有小小鳴,如果心跳加快口干好似影響到腸系咁想去大便可以去幾次。

之前睇過耳鼻喉醫生俾個胃酸藥我食話我過份緊張,都系冇變,照過咽喉x光冇事,另到我都冇從入手!我想問有醫生知道發生咩事同我重可以做咩檢查找出病因?因為我真感覺覺得好困擾生活同身體好不適。
Kit你好!從你的來信得知,現時你的身體狀況令你感到很困擾,這些症狀可能是由焦慮所引致。如果耳鼻喉科醫生已經完全診斷了你的情況,這代表你可以排除身體出現毛病可能性,建議你儘快尋求精神科專科醫生的協助,處理焦慮的問題, 祝你早日康復!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved