香港睇醫生網首頁
[ 會員#19413 ] dolphin_jm

有精神健康問題但又不能即時處理, 怎樣暫時舒緩?

病患者男 - 23歲

Dr Au Yeung 你好!

我係一個大學生, 呢2-3個禮拜,我覺得好辛苦, 好大壓力和好緊張, 因為我要交功課,趕project,做 presentation, 到最後溫書準備考試。我覺得成個人好累,有D 嗜睡和好似已經有D 緊張到麻木。

尤其係當我present 講得好差之後,我覺得我個人好失敗。其實好耐之前我已經注意到, 甚至已經懷疑自己有焦慮症, 因為每次我出黎present 之前都係會好緊張, 會坐立不安,有時都5知自己緊張d咩, 但就係會不自覺地忐忑不安, 之後影響表現, 有時係可以控制到, 發揮正常; 但有時就緊張到有d 語無倫次。

而家就因為呢個present 嘅失敗令我很難集中精神溫書,我已經不斷地同自己講冇再諗, 冇再胡思亂想, 做好眼前自己應該要做嘅事就可以la, 但腦海就自然浮現present 失敗嘅畫面, 我已經不斷地同自己講要放過自己, 懂得忘記, 但做5到, 好煩惱。

我開始覺得自己係咪有強迫症, 總係放5低, 身心好痛苦好大精神煎熬, 我5知應該點樣做先可以幫自己去捱過呢段最後嘅sem尾考試日子呀?


dolphin_jm 你好,

抑鬱症、焦慮症、強迫症,甚至有很多不同的斷診,都是一些情緒病的名稱,病徵有分別的,但也有很多時會同時出現,而治療很多時也會大同小異,重要是個人的不同情況去安排處理方法或藥物,而不是只跟據斷診。

你的情況就算是那種問題,已明顯地影響你的學習、思想、作息及其他正常生活,已不可算只是壓力的正常反應,如已2-3星期的話,也可以算作一種情緒病,有情緒病有時會有明顯原因,也有可以是沒原因的,也不是每一個人也一定要服藥,最重要是找出解決方法,拖延只會產生更多的問題壓力而使情緒更壞,有時一個人想方法有困難,很可能身邊的親友已經可以幫助,但也可找其他專業人仕或大學方面幫忙,總好過一個人面對。

歐陽國樑 醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved