香港睇醫生網首頁
[ 會員#18071 ] Emond

牙齒問題

病患者女 - 55歲

本人去年年初因牙痛去睇牙醫,醫生話要做杜牙根,之後要做埋牙套,後來大約四個月後洗牙,洗完牙一個月左右,杜牙根隔離隻牙牙腳無端有一忽甩左出來,形成一個牙洞,即時搵醫生,佢話隻牙腳脆左,所以甩出來,還即時同我補牙,但呢隻牙從來沒有任何不適,今年2 月我又去洗牙,點知過左一個月,補左嘅牙又甩,佢又係再補,然而話再甩就要做牙套,這兩天,補左嘅位又有少少甩,我懷疑佢同我第一次杜牙根時磨埋我呢隻冇事嘅,我好唔好再搵佢幫我裝牙套呢?好似沒完沒了的...是否有機會磨牙時磨埋隔離果隻呢?求牙醫指點!
首先,如果有牙泂的話,一定要填補,所以建議你要找牙醫修補。 至於修補的方法,要取決於臨床的情況,若缺失的部分比較大,通常亦建議用牙套修補牙齒。
至於做牙套只會磨走做牙套的牙齒結構, 正常情況下是不會損壞相鄰的牙齒的。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved