香港睇醫生網首頁
[ 會員#18135 ] mia

面上突然長滿瘡

病患者女 - 34歲

我今年34歲,從小到大面上從未試過生多過兩粒暗瘡,什至一年都未必有一粒.從上年9月開始生了一粒暗紅又大既暗瘡開始,面上便一直不斷生,額頭好多無色突起既粒粒,面同額又啲紅色有膿,有啲實既,有啲摸上去好似覺得有野插喺入面咁,唔痕,只係痛.睇中醫話濕診,食左三個月中藥無好轉.我本身夜瞓每日瞓3-4小時,塊面間中有出油,每日都會飲一杯汽水但仍會保持每天至少8杯水,而屋企環境非常潮濕,而且加上樓上漏喊水令我屋企更加濕.我想請問我突然間咁嚴重既係暗瘡定濕診?

會唔會因為樓上漏污穢水令我細菌感染?我可以點根治?
從患者形容的情況,似乎較像暗瘡性的皮膚問題,可能是結合了白頭和膿瘡。其實不少暗瘡患者是在成年後先有較明顯的暗瘡。另外面部出油代表皮膚太乾,出油容易堵塞毛孔,加劇暗瘡情況。至於環境比較潮濕,細菌和真菌都會較活躍的。如果暗瘡或皮膚問題已接近一年,請找醫生作進一步協助。

以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved