香港睇醫生網首頁
[ 會員#17177 ] cindy

可以根治到慢性盆腔炎嗎?

病患者女 - 33歲

方醫生你好 ,本人兩年前2015年做過一次藥流後就開始慢性盆腔痛, 非常小腹兩側痛 ,肛門痛 及間中小便都痛已有兩年時間至今,期間睇過好多個婦科醫生都話係慢性盆腔炎, 但一路食咗抗生素好多次及打 抗生素針亦有好幾次都唔好 , 仍然係痛 ,期間亦照過腸科同埋泌尿科,但到最後都係被轉介返到婦科,最近有婦科醫生建議我做腹腔鏡檢查, 但我明白到腹腔鏡檢查都只係一種檢查 ,不能根治我的盆腔炎, 方醫生假如我真係得到了慢性盆腔炎, 而食藥打針都試過多次唔好, 咁我想問下如果我做子宮及輸卵管切除手術保留卵巢的話,可以根治到慢性盆腔炎嗎?
Cindy 你好,謝謝你的提問。

一般來說,慢性盆腔炎都比較難根治。多以止痛藥止痛,增強自己的免疫力以防急性盆腔炎。如有急性盆腔炎,需完成整個療程的抗生素。

腹腔鏡手術可排除腹痛的其他可能性,如子宮內膜異位。如有黏連,可用手術分離,有些人分離黏連後疼痛減少,有些人疼痛依舊。

建議你找你的婦科醫生作詳細檢查,視乎你的徵狀及嚴重性,提供適切的治療。

方秀儀醫生
婦產科專科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved