香港睇醫生網首頁
[ 會員#16771 ] s25542

喉嚨有氣頂住

病患者男 - 28歲

今年7月頭開始喉嚨好似有氣頂住,要曖氣先會舒服d,食野之後喉嚨仲頂d,喉嚨吞口氣落去會頂住,要曖氣先會好d,胃吾會痛,冇賬,睇過西醫中醫好多次都吾好,睇西醫照過超聲波,胃壁凹凸不平,有d發炎,想問醫生胃壁凹凸不平代表咩?

朝早起身曖氣有時喉嚨有酸味,仲有近排食野肚冇乜飽肚感,成碟飯食晒都冇飽肚感,以前吾會,大便每日去一次,糞便正常,但每次去果陣都係痾一條就冇得痾,去完冇快感,吾係有便意就去,係朝早一坐落去厠所就有得痾,想知到底我是什麼病呢?
多謝s25542 訪客提問。所述的噯氣病徵很常見,原因是由於胃內積聚太多氣體所致,通常是因為飲食太快,喝過多含有碳酸氣的飲料,或患上焦慮症而導致不自覺地呑下大量空氣。其他如進食可產生大量氣體的食物或有胃炎、胃潰瘍、胃酸倒流或幽門螺旋桿菌感染,都會引起噯氣的問題,可請教腸胃肝臟科專科醫生。
超聲波見到胃壁凹凸不平很正常,如要看清楚是否有病變,須要做胃鏡檢查。至於所言之喉嚨有酸味,可以是胃酸倒流所致,也可考慮照胃鏡。
大便糞分量可多可少,每天早上排便一次,是很正常的習慣,請不必作無謂的擔心了。

黎錫滔醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved