香港睇醫生網首頁
[ 會員#14017 ] luckymanhk

請問如果服食Sporanox後, 肝酵素升高, 仲有咩方法治療灰甲??

本人之前睇過一個皮膚科醫生治療灰甲, 經化驗後驗出指甲有[念珠菌], 其後醫生開出 Sporanox 俾我服食, 服食第1階段後驗肝酵素, 發覺比標準超出小小, 醫生建議我停止繼續服食, 以免影響肝臟 .....請問我呢個情況是否已經再無其他藥物可醫治灰甲 ?? 以前試過食 "Lamsil" , 但無用 ...服食 " Sporanox " 後, 大部份拍甲係有好轉, 但現在仲有一隻指甲未變好及開始惡化( 開始變深黃色), 請問咁多位醫生, 可以提供 d 意見俾我嗎 ?? 謝謝 !!
您好,

可以考慮外塗真菌虊水或其他口服抗真菌藥,如fluconazole針對念珠菌。

kkho
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved