香港睇醫生網首頁
[ 會員#15846 ] May Gong

汗疱疹

醫生你好,本人最近深受汗疱疹折磨,手指同手掌長水泡(皮下)刺破水泡流出黏黏嘅液體(透明)好痕同埋好痛,嚴重時手指腫到變曬形,睇醫生話係汗疱疹,開左消炎藥食同搽類固醇,一停藥就又復發,有時醫生只係開搽嘅藥膏,只係搽就冇效,一定要配埋藥食先至有效。請問有咩方法可醫好
May 謝謝您的提問。

汗皰疹(Pompholyx) 是容易復發的濕疹,要減少復發應做好消炎、避免刺激及保護皮膚。

要減少復發﹕
消炎藥要用得夠力﹕ 外用消炎類固醇要夠強(因手皮厚),類固醇不夠力,自然沒有用。
消炎藥要用得夠長﹕ 外用消炎類固醇要用長一點時間,直至皮膚完全康復,否則炎未消,又再發炎。有時候甚至要考慮長期用消炎藥,如一星期一次外用消炎類固醇藥膏在好發位置。
減少皮膚受刺激﹕ 洗碗或做家務時,應戴上手套; 避免刺激皮膚的致敏原,如洗潔劑及染髮劑; 選用温和、無香料及無色素的洗手液。
保護皮膚皮脂﹕洗手後盡快塗上潤膚膏護手

盧樂強醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved