香港睇醫生網首頁
[ 會員#15605 ] jenniferjennyphipps

胃潰瘍

你好!吳醫生:

入院做了胃鏡腸鏡,發現係胃潰瘍同腸內有息肉,醫生話我胃潰瘍都幾嚴重,但係醫生話食一個月會就好返,但係我食完D藥再覆診,醫生話好少可都仲未好,所以再食多一個月藥,但係食了二個月都仲係唔舒服,個胃成日脹住, 沖涼既時候花灑d水撞到個胃都會痛,係咪一定要照多次胃鏡,先知道胃潰瘍好返未, 以後會唔會再復發呢!腸內有息肉雖然切左,同樣會唔會再有?其實有冇方法預防胃潰瘍同息肉?

謝謝!
Jennifer
你好。
嚴重的胃潰瘍有時需要較長時間甚至兩三個月才能癒合,而且建議必須要再做胃鏡檢查確保已完全埋口方可放心。避免辛辣刺激食物,煙酒,以及慎用有機會傷害胃粘膜的藥物如NSAID 類,可減低復發機會。如有幽門螺旋菌必須完全殺滅。建議和閣下的醫生直接討論。
大腸息肉有幾種。致癌的一類為腺狀類(adenomatous) 。該類息肉有機會於腸內異位復發(即是於其他部位生出新息肉),視乎息肉大小數量及類型,醫生一般會明確建議下次腸鏡的最佳年期(通常三至五年不等),請務必跟進。多菜少肉,避免煙酒,多運動,可減低復發機率。其他類型息肉如增生型(hyperplastic) 或發炎型(inflammatory) 並不致癌,當不必過慮。
望閣下早日康復。
Best regards,
Paul NG (Dr.)
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved