香港睇醫生網首頁
[ 會員#15561 ] Windi

氣體問題

吳醫生,你好,本人是女性,30歲,近這一年長期受到氣體困擾,不清楚是胃氣定腸氣,經常有氣體頂上喉龍,有時曖得出,有時又化唔到,影響到成日食唔到野,冇痛,已照胃鏡,胃部冇事,咁啱驗出到幽門螺旋菌,之後已食藥,照埋食道,上胸位置已做埋超聲波,冇事,只是掃到條腸好多腸氣,但大便正常,但每天去到晚上就感覺到個肚入面d氣體好多,有聲,又係咁放屁,仲要一訓低就有氣體頂上,導致我要坐係到訓覺,這一年內,病情反反覆覆,時好時壞,亦因這樣,我又再消瘦,唯一是冇照過腸鏡同驗過大便,究竟是不是腸有蟲,之前已睇過專科,話我因為緊張導致,但我並不是,定係其他器官有事,已經食過中藥都冇用,胃氣丸亦經常食,但本人之前食野都比較快,但已改善中,希望你能解答問題,謝謝謝你。
你好。
你所形容的情況很可能是嚥氣症。
這個病的成因很多。建議先停止咬香口膠,飲有氣飲品。另外如果有咽喉痛或鼻塞問題一定要先解決。避免食得太快,尤其食麵食時避免吸入大量空氣。
建議與耳鼻喉科或腸胃科醫生進一步檢查確診。

Best regards,

Paul NG (Dr.)
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved