香港睇醫生網首頁
[ 會員#15343 ] MIMI CHAN

老人病

我媽今年69, 身體少少肥胖, 腳踝位置又腫又硬已接近一年, 驗血報告話爭少少就會係紅班狼瘡症, 但又未係, 其他都正常, 照x光又話冇事, 醫生只係話老人病, 老人家會係咁, 只係開d藥比我媽食住先, 但冇咩幫助, 我想問下, 會係咩病?好似講到冇得醫咁, 我媽每天只有忍痛, 好擔心~
你好, Mimi Chan 小姐,

您所提供的資料, 雖然短但很精簡,所以也能作出初步的建議。首先,足踝關節紅腫硬痛, 與及你媽媽的年齡,並不很符合紅斑狼瘡症的病徵; 而x光檢驗正常,也能排除舊有骨折或一些不尋常的嚴重情況例如肥大性骨關節病等。比較有可能的情況,可以是結晶誘導的關節炎,例如痛風症或假性痛風症等。
我相信你媽媽的情況是可以好轉的,除了止痛藥外,可以有其他方法,例如物理治療,和對應病症的治療,最少可以讓她行動比較方便及減少痛楚。

陳鎮中醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved