香港睇醫生網首頁
[ 會員#14947 ] ian

日常呼吸及睡眠呼吸問題

你好~醫生

本人26歲,細細個已經因為鼻水倒流同鼻敏感搞到成日咳,我係幾個月前因為成日咳,咳傷左氣管,果時有幾日大力少少都覺得好似支氣管痛,所以決定開始戒飲凍野,之後就無咩事,連咳都咳少左,不過就係因為咁樣,我從果次就有左個壞習慣,間唔中就大力吸氣同呼氣,但發現近排大力吸氣時候好似有野扯住咁,果種感覺又唔算係痛,但就係有些種扯實既感覺,其實當我再吸第三下之後果種感覺又無左,我其實已經有成9年無做過運動,而近排都開始下定決心做運動,而跑步時候除左胃抽筋之外,都無其他地方唔舒服,其實係咪我平時無做運動,而氣管失去左彈性,所以間中大啖吸氣時候會有扯住既感覺?

仲有近期我d痰濃左好多,好難先咳得出,痰係白色既,鼻涕有時係白中帶少少黃,仲有尋日開始訓覺時候就黎知道自己好累要訓著,發覺呼吸好弱,自己驚一驚又醒左,由12點幾去到三點幾先訓得著。
係咪個肺有事呢??

麻煩醫生可以解答一下,謝謝
你好!你的情況可能是氣管敏感引起,請找呼吸科醫生檢查和診治。

周順傑醫生
耳鼻喉科專科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved