香港睇醫生網首頁
[ 會員#14692 ] Amy

腰痛求醫

本人腰痛麻痺難頂,睇左跌打,話我盤骨移位幫我拍骨。睇左幾次都係咁上下.... 因為唔知拍骨安唔安全,同埋係咪幫到我既腰痛,朋友建議我應該睇脊醫,請各脊醫指點迷津。
腰痛的成因有很多,通常是因為腰椎移位或盆骨不正,壓到神經線而產生腰麻酸痛的感覺。其實方間所講的拍骨,形式上都是大同小異,無論是中醫跌打,還是脊醫治療,最重要是要先了解自身痛症問題,再選擇正確的治療系統來醫治。註冊脊醫會有一套全面的檢查系統來為痛症患者作詳細檢查,找出痛症根源。而對於腰骨痛這類痛症,脊醫亦有專業矯正手法來醫治。首先會為患者照x-ray,找出問題所在,再解釋痛症的因由,了解清楚後才安排接受適當的整脊治療,整個過程是絕對安全的。希望這些意見能幫助你解除疑慮!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved