香港睇醫生網首頁
[ 會員#13243 ] Toba

精神科問題- 何謂食左會開心的藥??

精神科中, 食左會令人鎮靜, 有睡意的藥, 都見識過了...最近, 醫生開了隻藥, escitalopram oxalate tablet 20mg, 藥劑師話食左會開心的. 我就奇怪了, 有令人開心的藥咁神奇?? 食左一排, 開心就唔太覺了, 但反而充滿朝氣, 可能加上安眠藥, 血清素的關係, 早睡早起, 個人係停唔到落黎, 成日要玩, 想揾人傾偈, 令自己開心, 總之就係同正常內外的自己相反, 真係想問, 有藥物會咁的咩?? 精神科的藥, 唔係最多令人有睡意咋咩?? 想了解一下..
關於你提及的藥物問題,那種藥是血清素抗抑鬱藥,藥劑師的解釋是通俗化的解釋,藥物的作用是平衡情緒,包括焦慮和抑鬱的情緒,假若你感覺與正常內外的自己相反,請儘早聯絡你的主診醫生,以便他了解藥物是否適合你,祝快樂。


簡重盛醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved