香港睇醫生網首頁
[ 會員#13229 ] Apple_Lee2014

胃炎

本人上年年頭比解顧後胃痛3個月之後入院做上下腹ultrasound, 驗血, 照肺, 照胃鏡,醫生話好輕微胃炎食左一星期藥無事。之後本人移民外國後腸胃不適大便鬆散好幾個月, 睇了2個醫生開了1個月nexium 食後無事到12月再睇另一個醫生又驗血無事亦叫我去買prilosec食14日一個療程。食完無事但到最近好多胃氣食過Pepcid 同Maalox 好少少但最後都係食返prilosec 無事。我想問下我係未要長期吃胃藥同埋我個胃有少少唔舒服我就好緊張好驚,感覺有好大塊石壓住個胃越驚越痛。請問有咩方法可以完全好返,我好多朋友叫我唔好再去睇醫生。
你好。

根據你形容的徵狀,有可能患上了胃酸倒流。
Nexium 和 Prilosec 都是屬於質子泵抑制劑類藥物(簡稱PPI),對於治療胃潰瘍,胃炎和胃酸倒流有特效。部分患者會誤以為"胃鏡看不到就等於沒有胃酸倒流"。其實胃鏡檢查有時候不一定可以看到胃酸倒流,最重要還是醫生的臨床診斷。
我建議你在醫生的指導下繼續用藥一段時間,同時改善自己的飲食,包括定時,定量,少食多餐和避免睡前兩小時進食。避免飲酒和過重。

Best regards,

Paul NG (Dr.)
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved