香港睇醫生網首頁
[ 會員#13183 ] kikomiki

哮喘藥問題

你好,本人幾年前由氣管敏感轉為哮喘,近幾日天氣涼左,每晚臨訓前都要食Slo-theo100g既擴張氣管藥,吾食既話就會每朝清晨6點幾咳醒,氣喘,有hehe想問長期食會吾會有問題?有咩方法可以更好?自己有用開喘樂靈藍色既藥,但作用好似不大,要食藥先可以第二朝無咳醒,想問有咩方法可以知道是否要轉啡色個隻呢?吾好意思問題太多,因為每次睇醫生時都無喘,吾知點先知道自己有無惡化到,亦吾知自己係屬輕微,中度定嚴重哮喘,謝謝
Slo-Theo 為舊一代口服氣管藥,效力有限,副作用多,呼吸系統專科醫生治療哮喘已很少用到。


病人的病徵有哮喘控制不佳的跡象,應由專科醫生作全面評估,並選擇合適的吸入性藥物,包括長藥力氣管舒張劑及吸入式類固醇。


每次哮喘覆診時,除醫生的臨床診斷外,現時已可量度呼氣一氧化氮濃度 (FENO),準確得知哮喘的嚴重程度,病情是否受控等,作為調較藥物份量,及制訂最合適治療方案之用。


郭旭龍醫生
呼吸系統專科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved