香港睇醫生網首頁
[ 會員#12685 ] Kit0204

懷疑自己有愛滋!

我上年11月16號就去左油麻地男性衛生科診所到睇e生..甘呢佢話我有淋病,打左支針同比左d藥我,甘下禮拜番去覆診佢又驗到我有衣原體,又開左藥比我食..仲抽左血染愛滋,甘我跟住過左半年以為無野就無番去覆診,直到我今年5月31號同我條女無帶套搞野就中招,甘我6月4號就去左屯門男性衛生科睇啦,佢話我原來上次d衣原體未清晒加上今次又有d發炎(我估係非淋菌性尿道炎)甘佢就開左d抗生素比我同埋抽血驗第二次愛滋..但係唔知點解同我女友搞完野幾日之後我開始頭痛同埋背隻雞翼位好痛,,甘我6月5號就去睇骨科,,甘佢就話我背隻戈個位發炎同埋我個身成日發熱.有啲咳..到左而家我背隻唔痛頭都無痛 但成身都好熱同有小小咳
甘我想問..
 1.係咪因為衣原體或者非淋菌性尿道炎搞到關節炎+頭痛?

 2.定係關節炎加+頭痛係愛滋病ge前期?(愛滋病報告未出) 

3.定係因為關節炎所以個頭先間唔中痛? 

4.定係我有愛滋滋病?

5.如果我有愛滋病甘而家有無得用藥控制?長期食藥可唔可以長命啲?定係一定會死?
您好
其實表面上您有五個問題
實際上心中只有兩個問題
1)有冇愛滋
2)死唔死得
據我所知
1)大部份人去驗愛滋時都覺得很有可能「中招」但事實上絕大部份人得到的結果是陰性(冇事)
所以您唔好自己嚇自己 耐心等結果
2)萬一陽性 也有很多延長壽命的治療
所以積極早期接受治理最好

另外 如果今次冇事 以後加倍小心 唔駛下次又驚過

Best wishes,
Dr SK Hui
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved