香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Mabel

最近假牙咬嘢感覺好酸軟,除假牙時會刮損嘴角紅腫,講嘢食嘢時覺好痛。

你好!我已經佩戴咗假牙差唔多20年喇,最近發現當牙齒咬埋果陣,會感覺到好酸軟,而且當除出假牙嘅時候,會成日刮損嘴角,嘴角就會開始紅腫。當講嘢食嘢果陣時,亦會覺得好痛。請問係咩原因呢?
Mabel 你好!謝謝你的提問!

初步了解過你的情況,我估計你患上了口角炎。口角炎大多發生在佩戴假牙或身體免疫力較低的人士身上。因為牙齒咬合不當會令除戴假牙時口角容易受損,而口水亦會較容易積聚在口角,從而令葡萄球菌及真菌滋生。口角皮膚會因此而發炎,出現紅疹或潰瘍。患者進食和說話的時侯亦會感到痕癢及赤痛。

我會建議你可以諮詢牙科醫生意見,檢查口腔及假牙的狀況。並且讓醫生替你調教假牙的咬合高度,以免嘴角積聚口水。除此之外,牙科醫生亦會處方藥物、藥膏等等來舒緩不適症狀。最後,你也要注重個人口腔衛生,減少细菌。

希望以上資料能夠釋除你的疑慮,祝你早日康復!謝謝你!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved