香港睇醫生網首頁
[ 會員#27963 ] tkhi

加德納菌

病患者男 - 26歲

醫生,你好

早前無套口交,有套陰道交後幾日開始大腿後、臀部、鼠蹊部都有痕同刺痛。之後係第六日去做左尿液dna檢查同陰莖hpv,只中左加德納菌。第8日驗左hiv rna test 都無事。第15日驗左hiv p24 combo,梅毒tp同rpr, hsv1, 2 igg。

因早前食完一星期augmentin, 都仲有少少痕,之後去左另一位醫生俾左flagyl我食,食左三日都仲係有痕同刺痛,仲多左少少尿頻同滲尿。

1. 請問係咪中左加德納菌嘅情況?
2. 請問以上做左咁多個test,有無邊一個需要重新檢查?

謝謝。

您好,加特納菌在男士生殖器上通常都不會引發病徵,這細菌在女性會引發陰道炎。在服用flagyl之後是可以把細菌清除的。

口交是有機會傳染性病的。但你已作了檢測,其中包括HIV的短期快测,應該是沒問题。如果還是不放心可以在90日的時候再檢測一次。

葉維晉医生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved