香港睇醫生網首頁
[ 會員#25670 ] Toba

失禁係咪絕症?

病患者男 - 38歲

求醫生解答
我有強迫加焦慮症, 食緊11隻藥, 哩堆藥我都食左好耐, 有時因為藥力唔夠, 間唔中會自行加藥, 昨日唔舒服, 我自行加食一粒利痛抑及lexotan...結果晚上訓覺賴尿賴到成張床濕晒....
以前都試過類似賴尿問題, 但只係因為醫生加左其他藥, 停食新藥就無事, 但現在係一直食開的藥, 無事喎....只係食多兩粒藥就會咁?
想問, 我現在應該點做? 睇精神科? 家庭醫生? 定泌尿外科? 泌尿外科我醫院無, 咁點算? 我賴尿情況有無得醫? 我真係好驚呀.....求下你地答下我啦......
Toba你好,

感到失禁使你十分焦慮。

如加藥後太累,也可能出現失禁的情況。暫時這個可能性比較大,應跟醫生商量你的藥物,減少使你太累的藥物,和看看有沒有其他藥物可以選擇。

強迫症跟焦慮也有關連。因此,失禁這個症狀要理性面對,以避免反而令情緒進一步轉差。

有些人的強迫症比較難治,你可好好紀錄你食過的藥物名稱、份量和反應,協助醫生去幫你調較藥物。

何浩賢醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved