香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] vi lam

打4合1個隻子宮頸癌疫苗,可唔可以預防埋面上既疣

本人幾個月前做了除疣,但不知是不是清得唔乾淨,近排又生多幾粒,昨日問過醫生佢話叫我再睇定D先,話抵抗力好就會慢慢無左,如果真係再生多左先再幫我清除佢,我想問如果打4合1個隻子宮頸癌疫苗,可唔可以預防埋面上既疣架?
Vi Lam,
謝謝你的問題。
疣是由一種名叫人類乳頭狀瘤病毒 (Human Papilloma Virus, 簡稱 HPV) 的過濾性病毒感染皮膚表皮層而引致。而人類乳頭狀病毒共有 200 多種類型, 不同類型的病毒感染會產生不同形式的皮膚疣,例如面部疣一般由 Type 2,3 的病毒引發;而 70%的子宮頸癌則由 Type 16, 18 的 HPV 病毒導致。 現行的 4合1子宮頸癌疫苗可有效預防 HPV Type 6,11,16,18 的傳染, 但此等 HPV 類型與一般面部疣無關。故此接受子宮頸癌疫苗注射並不能減低非生殖器的皮膚疣的感染機會。

希望以上資料能幫助你!

Dr.Simon
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved