香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Lau

冇錢睇醫生

病患者女 - 21歲

醫生你好

依家讀緊書冇錢睇醫生,大學year1 患上廣泛性焦慮症,睇左歐陽醫生幾次,負擔唔起藥費,之後呢幾年一直係藥房買藥,到依家year4仲食緊10mg 血清素,自己戒又戒唔到藥,本身可以成功戒到5mg,但最後都要食返10mg,我幾時先可以減到藥,係咪一世都要食? 冇錢睇醫生點算?

我最近開始係大學睇精神科醫生,但佢幫唔到我,又唔肯開藥比我,最後都要自己去藥房買藥,請問邊度可以買到鎮靜藥?
你好,謝謝你的查詢。

首先你能夠鼓起勇氣正面面對問題,是非常值得鼓勵的。從你的字裏行間,已經感覺到你是非常渴望能夠處理好廣泛焦慮症所引起的問題。

事實上,有一部份的人亦能夠順慢慢減藥,然後停藥。然而停止使用藥物的情況都會因人而異,同時亦需要考慮不同的臨床因素,再決定那一個才是最適合的時刻,減用那一種藥物才是最佳的決定,可達到理想效果。

假如在經濟上感到負擔的話,可以考慮使用政府醫院或機構所提供的服務,這也是個可行的方法。請坦誠跟醫生講商討,詳細說出自己的難處及正在面對的狀況,例如自己身體上所出現的症狀正處於什麼階段?再共同商討何時是合適時機進行藥物調節?請緊記這都是需要預先跟醫生共同協商及計劃的事情。

請繼續努力尋求適切的解決方案,切忌把問題放大。凡事都有解決辦法,再加一點耐性,事情會慢慢好起來。

祝 早日康復

梁醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved