香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Hedy Chan

食東西時淋巴發大

醫生,

我好似有一個怪病.當食東西時, 左邊下巴下的淋巴會突然發大, 約有"波子"大, 吾痛, 但食完過3分鐘左右, 又自動回覆正常.但始終左邊的淋巴比右邊的要大一些. 因為在 10多年前曾經試過淋巴發炎, 好返后便比右邊為大. 這個怪病都有15年, 以前細個無留意..但宜家比阿媽知道后, 她好擔心. 跟住睇過幾個醫生(有耳鼻喉科醫生) 都話無事, 有d 講因會自動伸縮, 如果縮不回就大件事. 我試過做超聲波,報告都係講無乜事.., 但我家人惊係惡性腫瘤..不繼催我看醫生..我又吾知看邊位醫好...
希望醫生可以給一些意見到底是什麼病? 應該看邊位醫生? 謝謝!!

一位迷茫的女仔.

2011年1月16日

陳小姐妳好.
不用擔心, 我認為你沒有癌病. 妳"發大"的可能是淋巴, 亦可能是口水腺.當吃東西咀唧時面都肌肉運動令皮膚鬆弛, 明顯了的口水腺或正常淋巴使妳覺得"發大"了.
這並不是怪病. 這是很多人感覺到及擔心的常見情況. 只要專科檢查過沒有問題, 以後每逢傷風感冒看醫生時請他替妳留意一下便可以了.

祝身體健康.
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved