香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Tracy

子宮肌瘤同朱古力瘤

病患者女 - 36歲

我係7月時經期完後一直有谷m少少腹痛感覺,同埋之後有輕瀉同尿頻,食野會想嘔。咁我去左睇私家腸胃科醫生,佢話我應該係腸炎,之後我有再去睇婦科醫生,照左陰超,照到宮有一粒1.3cm肌瘤同埋右邊卵巢有粒5.3朱古力瘤,因為醫生話朱古力瘤照到係冇血管的,應該係屬良性,另外都抽左血做癌指數檢測,但要過兩日先有報告。

我想請問,我應唔應該直接去割左粒子宮肌瘤同朱古力瘤好,定直接割左子宮肌瘤加右邊卵巢好?因為朱古力瘤係割完多數都伯復發架嗎??

另外想問下,係唔係可以子宮肌瘤同朱古力瘤同一個手術進行?
您好Tracy,
是的!可於同一手術切除子宮纖維瘤以及卵巢朱古力瘤。你的朱古力瘤有機會引起經痛及腹痛的現象,是要考慮切除。以你的年紀而言,可盡量保留卵巢組織,只切除朱古力瘤。術後可考慮荷爾蒙治療來減低復發的機會,
但是否同時建議切除子宮肌瘤則要看看婦科醫生的意見。子宮肌瘤切除後亦會有復發的機會,十年大約有三成機會復發率、以現時並沒有可靠及安全的方法避免復發的可能。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved