香港睇醫生網首頁
[ 會員#25559 ] 朱小姐

左頸痛

病患者女 - 41歲

3月尾有朝早起身大半小時後,突然天旋地轉、標汗、兩邊耳塞、想嘔嘔唔出,睇咗一位腦外科醫生,一聽到我話天旋地轉就話轉介我去耳鼻喉科(當時未有頸痛)
4月入政府醫院照腦CT、心電圖、驗血一切正常,之後照腦及頸MRI都正常。
睇咗四位耳鼻喉科醫生,分別話我耳水不平行、耳煙館閉塞⋯但之後照耳鼻內窺鏡是正常。
之後睇咗一位腦內科醫生,佢開咗20日抗敏感藥俾我,因為佢估我鼻水倒流引致耳煙館閉塞,話睇過我嘅報告好正常,建議我去按摩推拿。
直至今日右耳朵好像沒塞,左耳及左腮位間中感覺怪怪、左邊頸痛、左邊後腦及前額頭感覺漲痛,尤其向左側睡感覺更加脹痛、後腦枕位脹痛。之後再睇兩位骨科醫生,照X光話頸椎直有骨刺,物理治療師話係斜方肌問題,呢三個月以來不斷睇咗好多醫生,用咗好多時間同金錢,食咗好多藥,但係都冇改善,已經睇到好沮喪,請問彭醫生我係乜嘢問題?
Need to study all your medical images to judge


Dr. PANG Peter
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved