香港睇醫生網首頁
[ 會員#25022 ] Kiki Wong

唔開心

病患者女 - 15歲

由疫情開始之後就成日唔開心 晚晚3,4點先瞓 又會有時無啦啦喊 喊喊吓會覺得自己冇用 有時仲會想死左去 由九月開始 開學就好驚 驚冇人陪我 又驚人地唔鐘意同我玩 到呢兩個星期 我經常失眠 有時11:00 上床瞓 4點幾仲未瞓到 有次日頭10點都未瞓到 又成日發惡夢 驚屋企人會離開我
你好 Kiki, 謝謝你的查詢!

根據您的描述, 自從上一年疫情開始出現了失眠、 抑鬱症狀、 負面思想和做傻事念頭, 到時九月開學時出現了焦慮嘅症狀和很多災難化的憂慮和惡夢。

從字裏行間明白到你的困擾和痛苦, 但請你放心, 只需要經過適當嘅精神科診斷,藥物配合心理行為治療, 這些抑鬱焦慮的症狀其實會很快好轉。

疫情我估計會持續一段時間, 有困難當然要去積極解決, 正所謂病向淺中醫, 在這裏預祝你找到一個好醫生能夠幫到你 令你盡快康復。
張醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved