香港睇醫生網首頁
[ 會員#24737 ] 吳慶芬

子宮肌瘤/坐骨神經痛

病患者女 - 26歲

幾個月前開始覺得右邊屁股/腳/膝頭哥痛痛,經照磁力共振後發現頸椎同腰椎都有坐骨神經痛,排緊公立,另外開始一個月內腹痛兩次入醫院,照完超聲波發現有子宮肌瘤10 M M, 醫生話係正常size,但係keep住經常性發痛,從沒有過性行為,咁是否定期婦科追查就可以?(由於我經常覺得口渴又經常覺得尿頻,患過尿道炎,驗尿又話菌量正常,但係經常性都會覺得痕癢同埋有痛楚,正常飲食,每兩日先能夠排便,量只有手指嘅大小,由於我經常覺得口渴又經常覺得尿頻,正常飲食,每兩日先能夠排便,量只有手指嘅大小加上有坐骨神經痛,排便好困難)
吳小姐你好,謝謝你的提問。

10mm 子宮肌瘤是屬於細小的子宮肌瘤,如果它的位置不是生長在子宮腔內、沒有令經量增多的話,一般定期作盆腔超聲波檢查就可以。

至於你提及的其他症狀,應該與 10mm 子宮肌瘤無關,建議你做其他檢查找出原因。

方秀儀醫生
婦產科專科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved