香港睇醫生網首頁
[ 會員#22985 ] Lauchuiwa

norcolut 可唔可以長期食

病患者女 - 30歲

鄧曉彤醫生你好,多謝你的意見,前日問過你norcolut 可唔可以長期食的問題,其實我味有性行為,醫院只係幫我照過B超,個醫生話比norcolut 比我試下,如果止到血就係子宮入面無生野,只係荷爾蒙失調,咁我食左之後真係止到,食左9個月,因為肺炎嚴重,唔敢去公立醫院,請問以你嘅資深經驗,我可唔可以自己買呢隻藥再食到5月先去複診呢?
多謝你的來信。我明白現在疫情影響,很多人都想避免到醫院/診所。短暫服用norcolut 至5月才覆診是可以的。最少你尚算年輕,之前亦已做照聲波檢查一切正常。倘若服用norcolut, 建議經期第5天開始,一日三次,每次5mg,連續服用21日,停7天。 假若服用期間仍有異常出血,就必須儘早找醫生檢查一下了。

鄧曉彤醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved