香港睇醫生網首頁
[ 會員#20882 ] Kaka

長期腹瀉

我懷疑自己有偽膜性腸炎,本人因2018 5月因為腹痛睇婦科食左三個月抗生素無效,食抗生素期間不斷肚柯,之後大便正常返,但腹痛持續去睇腸科,照腸一切正常,但久唔久都會肚柯,之後又因肺炎食左四星期抗生素,之後又肚柯左一個月,一日柯7-20次,之後又去睇腸科,醫生睇完之前嘅報告叫我去驗大便,但一切都正常,佢話有機會係腸易激,食左止柯藥,大便次數減少,但一日都有四五次,上星期因為感冒再次食抗生素,而家又再柯反,請問有咩方法可以解決?我係咪有偽膜性腸炎?有冇得醫?應該睇咩科?另外已有食益生菌
多謝 Kaka 會員提問。首先,極不贊成病人自己胡亂斷症。妳的病徵明顯地不是偽膜性腸炎。此病的病徵是發熱、腹痛、惡心、腹脹、大量腹瀉,腹瀉物呈綠色海水樣或黃色蛋花樣稀便;腹瀉後腹脹減輕、脈搏增快、血壓下降、呼吸急促、現脫水征象、間中有精神錯亂、腹部壓痛、腹肌緊張、腸脹氣及腸鳴音減弱。服用抗生素後,尤其是長期如妳所説的三個月,很容易有抗生素關連性肚瀉,但不是偽膜性腸炎,停服抗生素之後會有改善,亦可服用益生菌減輕病情,腸鏡也不會顯示有甚麼問題的。
妳現在的情況很大可能是腸易激综合症,應該看腸胃肝臟科專科醫生跟進,如果一位不能解決問題,可再看另一位求取第二方意見。


黎錫滔醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved