香港睇醫生網首頁
[ 會員#22260 ] Points888

醫生我大概五六年前感染過hpv椰菜花, 不過近呢四五年已經沒有翻發

病患者男 - 33歲

因為最近大髀內側, 可能因為天氣熱同出汗, 內側比內褲磨損紅咗同埋損咗, 之後就發現打畀內側 生了一粒肉粒( 尖尖地嘅), 不過自己拗損咗同埋自己整甩咗粒肉粒, 但最近附近嘅位置又好似有一粒肉粒, 請問會唔會係椰菜花翻發?

我真係好擔心, 但係最近網上面睇到一篇資料同我情況好相似, 資料如下-(皮膚無端「多粒肉」
皮膚瘜肉是常見的皮膚問題,多數出現在頸、腋下、背部及大腿內側位置。跟皮膚疣不同,皮膚瘜肉並非由病毒感染引致,而是一些異常的良性真皮組織增生。它外形猶如一粒肉芽,無油脂腺和汗腺,但擦損受傷,一樣會流血。 初期的皮膚瘜肉通常小於5mm,表面平滑、呈長形凸起狀。生長速度因人而異,一般比較緩慢;如果不處理,有機會隨時間變大或形成有莖性懸垂的肉瘤。 皮膚瘜肉的確切成因不明,但以肥胖人士、皮膚摺位或衣物經常摩擦到的位置較常見。雖然目前仍未有任何方法或藥物有助預防或減慢皮膚瘜肉的生長,然而除影響外觀,它不會對身體或健康構成傷害,也很少機會演變成癌症。假如皮膚瘜肉愈長愈多、愈長愈大,或經常因刮到流血引致受傷發 )
您好,

大髀內側的肉粒,很大機會是息肉。當然,要確診就要給醫生檢查一下。

kkho
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved