香港睇醫生網首頁
[ 會員#20290 ] Steve

腮腺瘤手術導致面癱

病患者女 - 58歲

我媽媽2星期前在公立醫院做左個腮腺瘤切除手術,手術不太成功,半邊面部癱了,1個星期後再做神經測試都係冇反應,醫生話可能係拉傷左神經,但佢確認神經係冇折斷,有冇人知道可以點算?

醫生話其實好小機會一個星期後一D好轉都冇,照咁睇有機會係永久面癱,想拎多D醫生既意見,謝謝。
解剖學上,腮腺和面部神經密不可分。因此腮腺切除術時,醫生通常都會用神經線監測器輔助,確保面部神經不會被切斷。不過腮腺切除術後,面癱仍然是頗常見的併發症,因為面部神經也有可能在手術時被拉傷或被手術電刀電傷。只要神經不是被切斷的話,面癱的情況通常都可以慢慢復原,不過通常都要兩至三個月的時間,所以你現在不用太擔心。如果幾個月後面癱的情況都沒有改善的話,也有些補救手術可以做(面部神經麻痺重建手術),到時可以轉介到整形外科專科看看。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved