香港睇醫生網首頁
[ 會員#20196 ] anson chan

大便不成型

醫生,你好。 病患者男今年21歲,,在日本讀書。三個星期前有腸胃炎,一個星期左右好返。 嗰時醫生畀我嘅藥,我見好返食咗三分二就停咗。好番之後戒咗兩三日口後, 就同平時一樣食嘢,煎炒炸雪糕都有。 之後三四日前腸胃炎的病症又返嚟。

不過腹痛唔太,但有少少上作嘔,吞口水個種感覺。 加上幾日的大便都不成型, 唔算太爛,細細舊黐埋一齊,幾黏下。 之後再睇醫生,佢攞完我個肚,話我係腸胃炎,再畀咗七日藥但同之前唔同藥。 今日啱啱食咗第三次藥,但啲大便同之前一樣不成型。少少便秘。 有啲擔心,一緊張就胃痛。
多謝 anson chan 會員提問。所述情況類似腸胃炎過後引起的腸胃敏感或腸易激綜合症,可能要一段時間才能復原。最重要的是使腸胃休息,不要吃刺激性及海鮮貝殼類食物,避免奶類製品及酒精,定時服藥和回醫生處覆診以監察病情是否有變化。

黎錫滔醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved