香港睇醫生網首頁
[ 會員#13138 ] josephwong

喉嚨入面好似生野

你好,我是代我媽媽問問題的。
事緣在今年8月,佢食野時唔小心呑了一個好細的魚骨,魚骨好似卡在喉嚨的左邊。幾個月來,呑了魚骨的喉嚨位置都會覺得有粒野,但不痛,所以佢認為問題不大,一直冇睇醫生。
個粒野有時會感覺上在喉嚨走來走去,睡覺時會沒有感覺,但食野時會好明顯感覺有粒野。
呢幾星期,媽媽感覺粒野好似變大左一點,而且出現其他問題:左邊的耳有時聽野會唔清楚,拍左邊的頭時聲音好似在拍西瓜的聲音 (魚骨卡在喉嚨左邊)
但我媽未願意去睇醫生住,所以我想問問到底是發生咩事?純粹係喉嚨生野,定係關魚骨事?
十分擔心我媽,怕會愈黎愈嚴重。
謝謝你的解答!
Joseph 你好
你媽媽喉嚨有異物感覺,可能有其他原因,例如慢性喉炎、扁桃腺石、水囊等,當然亦要排除腫瘤,反而未必和魚骨有關,必須檢查才可確診。至於聽覺方面,可能是外耳道阻塞或中耳積水等問題,亦需檢查才可作出適當治療。還是勸你媽媽早些看醫生吧!
劉醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved