香港睇醫生網首頁
[ 會員#12683 ] Ck117

生癬困擾

醫生你好,本人係7月時發現背上 圓形 紅紅地既紅印、表面好似好乾燥同好痕癢。由之前從來無生過癬 ,所以無理到 ,格左一排個紅印仲係到,我當時估係體癬,頭一個月買左茶樹油茶之後都係無乜用。反而好乾同 多左幾達比較細既紅印係背上同胸部附近。最後搞到差不多兩個月先睇醫生、由於身處於澳洲,睇當地醫生、佢話我呢d係癬,開左kenacomb Otic ointment 5g藥膏比我查一個星期。一日查3次。初頭,感覺上好似有效、顏色好似無甘紅 淡左 同止左痕,摸上去好似無甘乾燥、但一個星期 仲未好,仲有個印係到。 我都吾知點先叫好返!
最後支藥膏用完 ,之前查返普通藥房買既癬藥膏(canesten clotrimazole Anita fungal cream 反而好似衰過之前,d癬好似又紅返同好似又多左幾個紅印。

最後,我想問 果兩款藥膏係米適合查既體癬? 我都不知應該點搞好因為聽人講有類固醇既藥膏查癬會仲衰, 搞到依家吾敢亂查野。
您好,

你是患上汗斑,pityriasis vescicolor, 第一種藥膏比較好,因為是ointment, 你應該用兩星期後,紅斑就會退。再要等兩個月左右,身上的色素就會回復正常。

kkho
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved