香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Shirley

paroxetine引起脫髮及嗜睡

病患者女 - 29歲

數月前去政府精神科求診,本來是睇注意力不集中問題,但最終醫生開咗paroxetine,但隻藥食完勁眼訓,食咗不停釣魚,所以一至五日頭唔敢食,淨系夜晚食半粒,唔返工既日子會照常早晚食半粒,請問咁食會唔會有問題?

另外我食咗個半月之後開始有髮線上移情況,因為我本來就有M額問題,只系靠瀏海勉強遮住,再上移就遮唔到了QQ
因為而家返新工,未過probation唔方便覆診,所以轉唔到藥,請問有無解決辦法?
Shirley 你好,

藥物使用不外乎要 1有效果 2 沒副作用 3 不上癮
如專注力不足來自ADHD,paroxetine 不會有效,但如來自情緒問題便可以,當然要使用正確才會有效果。
HA現在因藥費問題對ADHD治療興趣還是不大,有可能不會主動開藥物,只治療相關的情緒問題。

眼瞓副作用似乎不會對你原先專注力問題會有好處
髮線上移可以來自 1 身體問題 2 情緒引致 3 藥物副作用
其實由醫生跟你去研究會好一些,醫院確是不用增加你的經濟負擔,找私家醫生給意見便可以補不足。

歐陽國樑 醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved